loading...
ایرانیان دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
آخرین ارسال های انجمن
M.rasoulian بازدید : 286 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (2)


ادوب شاکویو از پلتفرم های قدیمی برای نمایش محتوای ثروتمند تحت وب است.

با نصب شاکویو پلیر میتوانید در مرورگر، محتوای شاکویو در سایت هایی که از آن استفاده کرده اند را مشاهده کنید و با آن ها تعامل داشته باشید.
M.rasoulian بازدید : 274 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack وظیفه پخش حدودا تمام فرمت های صوتی و تصویری را بر عهده دارد. به گونه ای امکان پخش تمام فرمت ها را هم به پلیر همراه خود نرم افزار که مدیا پلیر کلسیک است و هم به ویندوز مدیا پلیر هدیه می کند.
پکیج کدک کی لایت در چند نسخه با تفاوت در تعداد فرمت های پشتیبانی شده تحت نسخه ها، ارایه می شود که بهترین و کامل ترین پکیج های آن، مگا کدک پک و کدک پک فول است. همانطور که از نام آن ها می توان حدس زد، کی لایت مگا کدک پک نسخه کامل تری است. به این معنی که از فرمت هایی که حتی اسم آن ها ممکن است به گوشتان نخورده باشد پشتیبانی می کند.
این نسخه فول کی لایت کدک پک است.
M.rasoulian بازدید : 165 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.
نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هر فرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. 
M.rasoulian بازدید : 207 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)


نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند. می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.

M.rasoulian بازدید : 387 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)
در این پست CyberLink PowerDVD را که نرم افزاری قدرتمند برای پخش فایلهای چند رسانه ای و اجرای بلوری، فیلم های ۳D و فیلم های HD است را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار برای آخرین حلقه از چرخه تکاملی تحسین برانگیزترین ابزار اجرای DVD و خالق حد غایت در سرگرمی و لذت به هنگام اجرای فایل های تصویری و صوتی می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از تعداد زیادی کنترل کننده قابل تنظیم برای Audio/Video برای ارائه بهترین کیفیت پخش، ارائه شده است. قابلیت پیشتیبانی از تمامی فرم های صوت و تصویر، ۸ کانال خروجی صدا در سینمای خانگی، و صدای فراگیر Surround با قدرت شبیه سازی واقعی، Power DVD را تبدیل به غول ترین Player در میان طرفداران DVD کرده است، با CyberLink Power DVD به عنوان Player بی همتای فیلم های High Definition از تماشای فیلم ها نهایت لذت را خواهیدبرد.

M.rasoulian بازدید : 176 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
Pinnacle TVCenter نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید در هر کجا که هستید اکثر کانال های تلوزیونی و رادیویی را بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید، که البته برای این کار به یک کارت TV هم نیاز خواهید داشت. راه اندازی این نرم افزار بسیار سریع و آسان است و دارای یک رابط کاربری جدید و بسیار زیبا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های مورد علاقه خود را به صورت کاملاً سفارشی و در فرمت های گوناگون ضبط کنید. همچنین می توانید بر روی کانال های تلوزیونی کنترل کامل داشته و امکان بستن کانال ها را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.
M.rasoulian بازدید : 137 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Wondershare DreamStream نرم افزاری برای Stream و پخش فیلم های HD  از رایانه به تلویزیون تنها با یک کلیک است. لذت پخش تمامی فایل های چند رسانه ای را با کیفیت های مختلف از رایانه شخصی ، تبلت مستقیما بروی تلویزیون توسط این نرم افزار تجربه کنید. تماشای ویدیو های مورد علاقه ، فیلم ، لیست پخش موزیک مستقیما از این برنامه نیازی به اجرای نرم افزار های جانبی نخواهد داشت. 

M.rasoulian بازدید : 140 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)


WonderFox HD Video Converter Factory Pro نرم افزاری کاربردی برای تبدیل ویدئوهای HD می باشد که به سادگی هرچه تمام فیلمهای HD شما را به دیگر فایل های ویدئویی و بلعکس تبدیل خواهد کرد، شما توسط این نرم افزار می توانید ویدیو مورد نظر را به بیش از ۱۵ فرمت دیگر نظیر: AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MKV to HD TS, HD ASF, HD AVI, HD MP4, HD MOV, HD WMV, IPod, IPAD, iPhone, BlackBerry, PSP, PS3, Nokia و … تبدیل کنید، از دیگر ویژگی های این نرم افزار امکان استخراج صدا از ویدیو می باشد .

M.rasoulian بازدید : 97 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


Ashampoo Music Studio یکی از کاملترین نرم افزار ها جهت پخش، ویرایش، ضبط، تبدیل، بازسازی و رایت موزیک ها و آهنگ های دیجیتالی است. اگر شما از دوستداران موسیقی هستید و از کامپیوتر برای شنیدن موسیقی استفاده می کنید نیاز به یک نرم افزار قوی با کارایی کامل جهت استفاده و مدریت موزیک ها دارید. نرم افزار Ashampoo Music Studio ، نرم افزاری است که تمام نیاز های شما را در هنگام استفاده از موزیک ها جهت ویرایش و بطور کلی مدیریت موزیک هایتان برطرف می کند و استفاده نمودن از این نرم افزار تقریبا شبیه کار با یک CD player است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 713
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 880
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 1,357
  • بازدید سال : 37,566
  • بازدید کلی : 364,502
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک